INGYENES SZÁLLÍTÁS a 125.000 Ft-t meghaladó rendelésekre AZNAPI ELSŐBBSÉGI FELADÁSI Opciók elérhetők ÜGYFÉLSZOLGÁLAT 9-től 17-ig

Gyakran Ismételt Kérdések

A továbbiakban válaszolunk néhány gyakran felmerülő kérdésre. Ha nem találod a szükséges információt, kérjük, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz e-mailben az ugyfelszolgalat@puckator.hu címen keresztül.

Hogyan láthatom az árakat?

Az árak megjelenítéséhez nem kell mást tenned, mint az oldalunkon INGYENESEN regisztrálni; a regisztráció alig pár pillanat alatt elvégezhető. A sikeres regisztrációt követően minden termék és ár megtekinthető, ezenkívül felíratkozhatsz a hírlevelünkre, amelyben hetente értesülhetsz a legújabb termékekről és az aktuális promóciókról. A regisztrációhoz kattints ide.

Szükségem lesz felhasználónévre és jelszóra a nagykereskedelmi árak megjelenítéséhez?

Igen, azokat a regisztrációnál kell majd megadnod. Javasoljuk, hogy könnyen megjegyezhető adatokat válassz. Mindenesetre, ügyfélszolgálatunkon keresztül bármikor kérheted a belépési adataid és azok módosítását.

Miért van két/három ár feltüntetve a termékeknél?

Minden terméknél több ár van feltüntetve, mivel az igényelt darabszám alapján a termékek egységára változik. Cégünk rendkívül kedvezményes árakat tud biztosítani Ügyfeleinek, főként az egész dobozos megrendelések esetén, amikor a darabszám megegyezik a kartonban lévő darabszámmal. Ezesetben a termékek előkészítése nem igényel külön munkát, így a megrendelés előkészítésénél és küldésénél időt takarítunk meg.

Az árak tartalmazzák az Áfát?

Nem, az oldalunkon feltüntetett árak áfamentesek.

Mennyi a szállítási költség?

A szállítási költség országonként változik. A szállítás ingyenes ha legalább nettó 125.000 Ft értékben vásárolsz; a 125.000 Ft alatti rendelésekre szállítási költség lesz alkalmazva. A más országokba történő szállítási költségekről további információt a Szállítási költségek és kézbesítési idő rovatban találhatsz.

Mennyit kell várnom a termékekre?

A szállítási idő a kézbesítési cím, illetve a fizetési mód függvényében változik. A megrendelés elindításánál megvárjuk a kifizetés tényleges teljesülését. Tehát ha bankkártyával, PayPallal fizet, a rendelés feldolgozási ideje általánosan 2-3 munkanap, míg a banki átutalásos fizetésnél 3-4 munkanap is lehet. Amint a megrendelésed elkészült, futárszolgálat igénybevételével elindítjuk a szállítást. A kézbesítési idő Magyarországra a feladástól számított átlagosan 4-5 munkanap.

Amint a futárszolgálattól megérkezik a nyomonkövetési szám, azt neked azonnal továbbítjuk, így folyamatosan ellenőrizheted, hol tart a rendelésed, és mikorra várható a kézbesítés. A szállítással kapcsolatos részletes információkért kérjük, olvasd el a Szállítási költségek és kézbesítési idő rovatot.

Van minimális rendelés?

Igen, az oldalunkon a minimális rendelés 50.000Ft / 150€ (nettó), amelyhez még hozzáadódik a szállítási költség.

A weboldalon lévő minden termék elérhető?

Minden, amit az oldalon találsz, elérhetőnek kellene lennie, hiszen a termékek készletét valós időben frissítjük. Mindenesetre előfordul, hogy a rendelések keresztezik egymást még mielőtt jelezhetnénk, hogy a készlet kimerült. Ebben az esetben minden készleten lévő terméket kiszállítunk, és a nem elérhető termékek árát pedig visszatérítjük.

Milyen fizetési módokat fogad del Puckator?

A fizetési módok közül elfogadjuk: a legtöbb hitel-, és bankkártyát, banki átutalást, PayPal-lal történő fizetést a paypal@puckator.it e-mail címen keresztül, illetve a Transferwise-on keresztüli utalást. További információért olvasd el tájékoztatónkat a Fizetési Információk rovatban

A fizetés biztonságos?

Igen, a weboldalunk, illetve a fizetési rendszer 100%-ig biztonságos

Hogyan történik a termékek csomagolása?

Termékeink többsége egyesével van csomagolva; a többi termék csomagolásáról információt a termék leírásában találsz.

Mi a teendő, ha törött vagy megrongálódott terméket kapok?

Ajándéktárgyak értékesítésével foglalkozunk, többségük nagyon törékeny, így, még ha mindent meg is teszünk a megfelelő csomagolást illetően, előfordul, hogy néha egy-egy termék szállítás közben megsérül. Ezesetben, kérjük, írj ügyfélszolgálatunknak az ugyfelszolgalat@puckator.hu címre, és csatold a sérült termékekről készített fényképeket. Ily módon eljárva, lehetőség lesz egy Helyesbítő számla kiállítására és a termék árának visszatérítésére.

Honnan érkeznek a termékek?

Cégünk telephelye Angliában van, de maga a cég olasz, ezért a rendelésekről a számlákat is az olasz cégünk állítja ki, de magyar nyelven. A termékeink Kínában, Indiában, Indonéziában készülnek. A wellness termékeink nagy része viszont az Egyesült Királyságban készül. 2021 október elején megnyitottuk a vadonatúj Európai Elosztóközpontunkat a lengyelországi Wroclawban, így az EU-ba irányuló rendelések ez a raktáru.

Szerzői jog © 2000 - 2023 Puckator SRL, Székhely: Via Comentina 38, Asti, 14100 Adószám: 01545330050, Olasz Cégjegyzékszám: AT - 123951‏.